miercuri, 18 august 2010

oferta speciala

Ora 3:30 dimineata, eu cu un prieten la un magazin din Centrul Bucurestiului in cautare de Nestea si Snikers. Decoru era banal, o masina trecand slow'mo' pe Calea Victoriei, lumini, oameni putini...
Ghiseul din spatele lazii de inghetata, doamna vanzatoare la cativa metri purta o conversatie cu niste nemtzi praf de beti. In dreapta pe un scaun satea o domnita, la varsta la care cam termini facultatea, incaltat cu niste toace urate din IDM, cu lenjeria intima iesind discret din textila si un machiaj aplicat pe o fatza de...cel mult Popesti-Leordeni.
Dupa ce am ales o sticla de Nestea de piersici din vitrina, am asteptat sa se intoarca doamna vanzatoare, care ne-a informat ca tre sa achitam 6 lei.
La cerinta : "Mai vrem si noi 2 Snikers!" ni s-a facut oferta:
"Da o fata nu vreti?" si face cu ochiu catre obosita aia din dreapta.
Luandu-ma putin prin surprindere am raspuns "Nu...2 snikers va rog!"
"hai ca cica o doare capu...vrea maciuca...e ieftin"
Am luat ciocolata am multumit respectuos si am plecat.
Vanzatoarele de la chioscurile alimentare au ajuns sa pimpuiasca, oare a cui e vina?

Un comentariu:

  1. a supermarket-urilor :)) si a societatii ajunse in plina maturitate mizera

    RăspundețiȘtergere