miercuri, 26 mai 2010

merita mai mult:reggae-rock

i-am gasit pe baietii astia pe un site de piratat albume noi, si era printre ultimele release-uri. Mi-au atras atentia 2 chestii:
1. numele trupei este "the expendables" exact ca numele filmului aluia ce urmeaza sa apara si-n care joaca toti baietii rai: stallone, jet li, arnold si inca o ditai lista de agresivi de pe casetele dublate de Irina Margareta Dristor;
2. la descrierea albumului era "genre: reggae-rock". Am mai auzit piese reggae cu solo de chiatara electrica, am mai auzit piese rock cu balans si influente reggae, dar un album care sa fie incadrat in stilul reggae-rock nu cred ca am auzit....asa ca: CLICK pe DOWNLOAD

Surpriza placuta, un stil oarecum non-conformist la baieti, si din cat am apucat sa trec pe album m-am blocat la piesa "Mr. Sun" care m-a lovit cand coboram din 601 la Universitate sub un soare apasator. In afara faptului ca a miscat putin partea eco-sensibila din minte, piesa are si un sound care ma rupe.
Am cautat pe youtube si are doar vreo 30 de viewuri, eu cred ca merita mai mult, asa ca luati cumva atitudine sa schimbam situatia.
Engeoi!

2 comentarii:

  1. Când am văzut reggae-rock, m-am gândit la ska, dar nu.Melodia sună a "afrodisiac", îmi place mult.Bravo, bine-ai găsit, e bine venit!

    RăspundețiȘtergere