sâmbătă, 12 iunie 2010

fuck hot biciizz in Tamna

amdat un search pe google sa caut ceva muzica, si am intrat pe un site unde cik trebuia sa gasesc link de download (piratez rusinos). Dar in acelasi loc imi aparu in colt o fereastra d-aua care arata ca chatu de la facebook unde una cu poza intr-o pozitie din care ii puteam observa doar sfoara de la tanga inconjurata de 2 jumatati aproape identice a ceea ce formeaza un cur, pe numele ei simply_up4it imi zice HI HOT STUFF! I LIKE TO SCREW FOR HOURS AND I'M RIGHT HERE IN

Tâmna

! LET'S FUCK!


Nu inteleg de ce cand caut un album dub tre sa ma agatze o mare bunaciune si eu sa ma oftic ca nu am motorina sa ma duc pana la Tamna, care presupun ca e aproape daca ea zice ca e chiar aci. Daca vreun cetatzean Tamnean (cred ca asa se zice) imi citeste blogu, treci pe ea coane ca e mai hot ca Inna.

Dupa ce ca scriu rar aici mai scriu si numa' bazaconii, promit ca in curand o sa dau cu niste articole mai constructive.
Pis aut!

Un comentariu: