duminică, 31 ianuarie 2010

De ce mi-am facut blog?

Sincer nici eu n-am un raspuns clar la intrebarea asta.
Prima data mi-a trecut asta prin gand in 2006-2007 cand incepuse nebunia cu blogurile, dar mi-a fost lene, dup-aia blogurile erau prea multe si prea "cool" si de cateva zile mi-a venit asa o pofta de exprimare nebuna, si daca nu prea mai am timp de muzica in perioada asta am ales solutia mai simpla "imi fac blog!"
Nu prea ma pricep la tehnologie, nu stiu daca o sa fie cel mai corect postate chestiile dpdv tehnica, o sa fac tot ce imi sta in putinta; nu stiu cat de des o sa postez, nici macar n-am laptop, stau in camin si am trafic limitat la 30 de giga pe luna, deci daca nu postez o perioada mai lunga inseamna ca "cineva a abuzat de net"
O sa postez in general chestii care imi plac sau mi se par interesante, lansam niste idei, dezbatem, comentam, cum face lumea "a buna", nu o sa-mi redactez posturile cu prea mare atentie asa ca daca apar greseli de scriere nu imi atrageti atentia ca ma doare-n pula.
O sa mai promovez si muzica mea si a prietenilor mei atunci cand e nevoie, dar nu va asteptati sa fie vreun wannabe portal rep p-aici cu cele mai noi informatii ca pentru d-astea sunt destule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu