duminică, 31 ianuarie 2010

poza plus alte detalii

Fiind unul din posturile introductive, am hotarat sa pun si o poza cu mine. E putin mai veche intr-adevar, dar relevanta!
Vreau sa le multumesc anticipat tuturor celor ce vor participa la promovarea acestui blog si sa stiti ca nu o sa va uit cand prietenii mei hackeri il vor promova si va fi cel mai vizualizat blog din lume (nu am prieteni hackeri dar ma gandesc ca tre sa imi fac acum, ca orice blowgger care se respecta)!
Aa da! Ziceam ca o sa-mi promovez muzica, am incercat sa pun myspaceu la "about me" da nu merge cand dai click pe el, deci http://www.myspace.com/nostradamusproximaevita (multa muzica buna cu mine)
Ce-am crescut feat. Mr Levy(Cainele aka Soldat) (cel mai tare videoclip al meu, singuru dealtfel)
aa...si am si twitter
pis ap! ei taun daun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu