vineri, 5 martie 2010

60 de minute

-sceneta intr-un act
-toate personajele si intamplarile relatate sunt reale
-In rolurile princiaple: Fofanu, Bobo si Eu (cu e mare)
-Intriga: Fofanu trebuie sa primeasca niste bani de la Craiova si nu mai are card. Lui Eu i-a expirat cardul pe data de 1.03.2010, si cum actiunea se petrece pe data de 05.03.2010 singura solutie era cardul lui Bobo de la ING. Singurele date de transfer pe care le cunoastem sunt numele posesorului si numarul inscriptionat pe card. Aceste date au fost transmise prin sms expeditorului. Cei 3 protagonisti ajung in fata sucursalei ING Self Bank de la Eroilor la ora 14:25. Motor!

14:25

Eu: "Fofane suna-l pe ala vezi daca-ti trimise banii!"
....
Fofanu: "E pe drum ca se duce pe jos. Hai sa fumam o tigara 5 minute pana ajunge!"

14:32

Fofanu: "E coada la ghiseu. Isi pune banii pe card si incearca sa-ti faca transfer din bancomat"

14:40

Fofanu: "Ba imi trebuie IBANu tau!"
Bobo: "Nu-l stiu!"
Fofanu: "Baga cardu si da extras de cont si apare acolo!"

14:42
Bancomatu: "Ne pare rau, imprimanta nu mai are hartie. Extrasele de cont nu pot fi tiparite"
Fofanu: "Da-i sa afiseze datele pe ecran!"
Bobo: "gata! Noteaza numaru de cont: 000999....."

14:45
un sms cu numarul de cont a fost trimis

14:50
Fofanu: "bah cica nu e bun numarul."
Eu: "Sun-o Bobo pe ma-ta si zi-i sa-ti trimita ea IBANu"

14:52
Bobo:" Frate mama zice ca nu-l stie, ca ea are cardu setat nu stiu cum cu al meu si-mi trimite direct."

14:55

frig, ninsoare, marlboro rosu lung

14:59

Bobo:"Frate noi suntem si prostovani, ma duc langa la ghiseu bancii sa-i zic lu aia sa-mi dea contu sa pot sa primesc banii!"
Eu: "Da ba du-te ca alta solutie nu e!"

15:05

Bobo: "BA astea sunt nebune, a zis ca nu poate sa-mi dea contu ca are nevoie de buletin...si eu n-am buletinu la mine"
Eu: "ba esti prost nu se poate. Mai verifica odata cardu"
Bobo: "Da mi-a zis sa incerc sa ridic receptoru ala de langa bancomat si poate mi-l spune aia!"

15:07

Bobo: "Frate am rupt CARDU!"
.
.
.
.
.
.
15:10
Fofanu: " Cum plm?"
Eu: "hai verifica daca mai merge, ca e doar crapat. Si du-te si vorbeste la telefon!"

15:15

Bobo: "Gata frate! Asta e... lu aia la telefon i-am zis CNPu si mi-a dat contu, dar aia de la birou n-a vrut sa faca treaba asta. Ce corporatisti redusi!"
Eu: "Da' cum ar fi sa raspunda tot ea la telefon, sa-ti dea prosteala asta doar sa-si bata p*la de noi!" (toti rad)

15:18

alt sms cu IBANul corect a fost trimis

15:22

Bobo: " Ce ar putea sa se mai intample acum...sa intre un meteorit in sediul bancii"
Eu: "Sau sa-ti afiseze ca-s banii, si sa iti dea mesaj ca bancomatul a ramas fara fonduri"

15:25

Fofanu: "Gata vere! In sfarsit! Nu-mi vine sa cred"

ninsoare, frig, marlboro rosu lung

Se trage cortina!

-sfarsit-

2 comentarii:

  1. Daca mai multe lucruri pot merge prost, vor merge in cea mai defavorabila secventa :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. PARTEA a II-a

    16:05
    Pe holul FPSE...asteptandu-l pe Marian:))

    Frumos scris articolu si titlul foarte inspirat,
    preferatul meu de pana acum, BRAVO!

    RăspundețiȘtergere