marți, 30 martie 2010

graff

am gasit stirea asta mai devreme:
http://www.libertatea.ro/stire/asa-se-c ... 81980.html

"Zidurile pline de graffiti vor deveni istorie. Cu ocazia “Marii curăţenii”, primarul Sorin Oprescu a folosit, în premieră în Capitală, un aparat care elimină desenele cu un jet de aburi. Metoda e simplă: peretele acoperit de graffiti este înmuiat înainte, iar apoi se acţionează cu o perie, din care ies aburi la 170 de grade Celsius. Procedeul costă de la 3 la 100 de euro/ mp în funcţie de cât de dificilă este curăţarea peretelui."

Eu am fost fascinat de graffiti de cand eram copil, mi se pare o forma de arta moderna(desi picturile rupestre sunt de cand lumea), un mod de exprimare, o cultura. Aici nu ma refer la toate mazgalelile din lifturi si de pe scaunele din metrou, dar sunt cateva opere care mai decoreaza peisagistica atat de grizonata a oraselor mari de la noi, in special a capitalei.

Dar lasand subiectivismul putin la o parte, domnule primar al capitalei, dumneata circuli cu masina pe strazile orasului pe care il gospodaresti sa ti se zdruncine putin creeri si sa-ti futi suspensiile? Te-au alergat vreodata cainii pe strazi dupa 12 noaptea? Pasajul Basarab trebuia sa fie gata anu asta parca, eu daca face greva Metrorex n-am cu ce sa plec la facultate. Dar asta e o problema minora, sunt oameni care mor de foame pe strazi, si nu-s toti tigani pusi pe japca, unii ar munci si nu au unde. (pot sa insirui exemple de genu cat imi permite blogspot sa scriu la un post)
SI TU DAI 100 DE EURO SA CURETI 1mp DE SPARY PE PERETE??!!!

Nu am nici macar viza de flotant pentru Bucuresti, nu am drept de decizie electorala asupra primariei capitalei dar imi permit sa va urez un calduros SUGETI P**A!

Un comentariu:

  1. ULTRAZEUL INTELEPCIUNII4 aprilie 2010 la 15:24

    OPRESCU E UN SMECHER AJUNS PRIMAR. E GOLANOS, O ARDE CUM I SE SCOALA LUI PULA SI FACE NUMAI TAMPENII, SE PARE... DAR, ASTA E PROBLEMA LUI. VINA CADE PE UMERII CETATENILOR IGNORANTI SI PROSTI SI DESIGUR PE JAVRELE CARE CONTRIBUIE LA FALSIFICAREA VOTURILOR. URMEAZA PE PLUTONUL DE EXECUTIE CU SLOBOZ INTRE OCHI TOATE BUCATILE DE CARNE IN CARE AU MURIT DE MULT SENTIMENTE CA SPIRITUL CIVIC SAU DEMNITATEA, INSUSIRI ANTICE PENTRU BUCURESTEANUL MODERN. DUPA 20+ DE DEMONCRATIE N-AM AFLAT CA NOI AR TREBUI SA NE CONDUCEM PRIN PUNEREA UNOR PROFESIONISTI SA NE REPREZINTE SI SA NE ASIGURE NEVOILE DPDV SOCIAL. AM INTELES CA EI NE CONDUC, NOI NE SUPUNEM. PENTRU CA SUNTEM UN POPOR DE SUPUSI INDECISI SI IRESPONSABILI. UN POPOR CU IZ DE INTELIGENTA LATENTA, APROAPE PUTREFACTA. S-A ATROFIAT. DESTEAPTA-TE ROMANULE !

    RăspundețiȘtergere