duminică, 7 martie 2010

paradox

Deci tineam neaparat sa scriu postu asta, desi imi pare extraordinar de rau ca nu am pozele cu care sa exemplific.
Am descoperit o gramada de chestii in ultimele 24 de ore, si inca ma mir de lucrurile pe care le vad/aud in fiecare zi, parca n-as fi trait 21 de ani in invalmaseala asta.

1. azi dimineata n-aveam somn si mancam chipsuri Lays. De plictiseala m-am apucat sa citesc chestiile de pe ambalaj, si am primit o invatatura care imi va folosi enorm in viata. In sfarsit Lays m-a ajutat sa imi gasesc echilibrul, fiindca in timpul meu liber ma macina gandul ca duc un stil de viata cam nesanatos. Pe punga de chipsuri este inscriptionata reteta stilului de viata sanatos sub forma unei piramide asemanatoare cu trebuintele teoretizate de Maslow.
  • La baza piramidei se afla carbohidratii, cu tot felu de paini si cozonaci desenati acolo.
  • Urmatoarea treapta este reprezentata de consumul de fructe si legume.
  • La un nivel superior intalnim recomandarae consumului de lactate, carne si peste.
  • Iar daca vrei sa traiesti si mai ales sa te hranesti cu adevarat sanatos, in varful piramidei se afla suprema: "SNACKSURI DULCI SI SAR ATE".
Singurul lucru la care m-am gandit a fost: Cine pula mea aproba sa apara chestiile astea pe pungile unor mizerii dupa care sunt innebuniti toti pustii de 5-12 ani???
Incearca sa-l convingi pe fi-tu/var-tu mai mic sa manance salate si piept de pui ca chipsurile nu-i fac bine...acum va avea un argument imbatabil: "Uite ce arata aici in piramida!"
Aaa...si mai scria pe punga, ca mai nou chipsurile sunt prajite in ulei de floarea soarelui ca sa contina mai putin "nu stiu ce". Pana acum in ce cacat le prajeau, in ulei de motor de tir/ :|

2. pe langa "masa sanatoasa din varful piramidei" am mai consumat si:

Ceai Rosu! Dar cae atunci cand l-am turnat in pahar, avea cu totul alta culoare, mai putin rosu, doar sticla era rosie. Citez: "cred ca s-au gandit ca toata lumea bea din sticla si nu se prinde nimeni" (Fofanu, 2010) am incheiat citatu si m-am spart de ras.
Ingredientul secret: AMESTEC DE EXTRACT DE CEAI DE ROOIBOS. Pe mine sincer aici m-a pierdut: n-am gustat niciodata "rooibos" sa stiu care e gustu, si cu atat mai mult nu stiu care e gustu extractului de ceai de rooibos care mai e si amestecat (nu se stie cu ce). Aaa...si mai era si Guaranna, dar eu sunt cam alergic la guaranna, de cand eram mic.

3. Eram acu vreo ora sa mananc ceva, si la TVu din bar se difuza un meci, Poli Iasi-Alba Iulia. Nimic iesit din comun, incepea meciul, echipele oficiau salutul onorific de inceput de meci si deodata in prim-plan apare: MIHAI VITEAZU' :| alerga pe marginea terenului fluturandu-si sabia pe-acolo. Concluzia o trageti voi ca deja sunt prea bulversat.


O zi buna!

Un comentariu:

  1. concluzia e ca mihai viteazu l-a batut mar (ionatan) pe a.i. cuza. ca altfel ar fi trebuit sa fie amandoi pe teren fluturandu-si fiecare sabiile, sau ce alte arme de razboi sau scule or fi avut.
    concluzia la concluzie e ca tot olteanu e mai coios

    RăspundețiȘtergere