luni, 8 februarie 2010

Buzescu

Am fost cateva zile departe de tehnologie si internet (oamenii mai au nevoie si de asta fara sa scrie pe twitter odata la 10 minute) iar azi am fost nevoit sa plec cu masina pe ruta Bucuresti-Craiova. Cum A1 era inchisa din cauza conditiilor meteorologice, am ales "drumul vechi" Alexandria-Rosiori etc.
Nu (cred) ca mai fusesem pe drumu asta vreodata, sau cel putin nu de curand si sigur nu cu mine la volan. Astfel, aproape de orasul Alexandria am descoperit satul/comuna Buzescu, desi cam totul e acoperit de zapada , nu a fost zapada de-ajuns pentru a acoperi falnicele cladiri din acest Neverland Tiganesc, mirobolant lacas al kitschului arhitectural probabil lipsit de autorizatii de construire si memorii tehnice si mai mult ca sigur finantat din surse ce nu contribuie la bugetul statului.
La scurt timp dupa ce-am trecut de placuta de la intrare s-a auzit un cor de 4 voci "bah ce c###t e aici?" mirarea incepea sa creasca in timp ce treceam pe langa resedinta lui "Dan Finutzu' "(numele inscriptionat pe o placa la etaju 1-"ca sa stii cu cine ai de-a face" banuiesc), o replica a Universitatii de Craiova si una a Ateneului din Bucuresti putin "pagodizate" , alt palat placat integral cu marmura + unu cu pereti de sticla si lift panoramic.
Nu am gasit nici o explicatie pentru toate astea, am vrut sa oprim sa scopatem aparatu foto din portbagaj dar am avut un sentiment ciudat, mai ales ca drumurile erau inzapezite si nu prea aveai unde sa fugi in caz de...stiti voi.
O sa pun vreo 2 poze de pe google sa va faceti o idee...si treceti p-acolo daca aveti ocazia!


2 comentarii:

  1. Daniel Sancho muchacha8 februarie 2010 la 15:43

    oooo da :))) Aventuri din Narnia

    RăspundețiȘtergere
  2. Dan Finutu...aia imi place mult. O vreau cadou de nunta (de la tine). Poa sa fie si replica fidela, nu ma deranjeaza.

    RăspundețiȘtergere