joi, 25 februarie 2010

Meci!

Tocmai m-am intors de pe Ghencea de la meciul Unirea Urziceni-Liverpool. Nu sunt mare microbist, n-am fost niciodata, fotbalul mi se pare un sport frumos, dar parca mult prea overrated. Dar meciul din seara asta a fost un eveniment care nu trebuia ratat!
Ma bucur pentru ascensiunea Unirii, sunt o echipa buna si meciul mi s-a parut foarte tare. Desi presiunea a fost, banuiesc coplesitoare pentru ei au facut fata cu eroism unui adversar la asemenea nivel. Fiecare jucator ar trebui sa se simta onorat ca a dat-o oarecum de la egal la egal cu aia cu care probabil jucau FIFA pe PlayStation acum 3-4 ani.
Dar nu sunt vreun expert in ale sportului sa vorbesc eu despre astea, ci altceva voiam sa subliniez. Cu totii stim ca ca Urziceni e un mic orasel de provincie, si ca Unirea nu are vreun super trecut in lumea fotbalului, deci nu are cine stie ce galerie si chestii d-astea. Normal multi romanii ii simpatizeaza da' n-ai cum sa devii suporter Unirea peste noapte. Deci cei 20.000 de oameni care au fost pe stadion se presupune ca au venit ca mine sa vada un spectacol frumos, sa-i vada pe Liverpool evolund pe Ghencea, si normal sa se bucure daca Urziceni da gol. DAR NU! Peluza Nord era plina de "suporteri" d-astia de-o zi care timp de 90 de minute se intreceau care stie mai multe injuraturi in spaniola pentru Reina si toata familia lui, si alte glumite "de stadion" prea multe ca sa le enumar acum.
1. Cine pula mea stie care e imnu Unirea Urziceni?
2. De ce ai dat 30 de lei pe bilet ca sa stai de vorba cu pretenu tau de langa despre alte lucruri care n-au absolut nici o legatura cu meciul?
3. Cum mortii tai indraznesti sa zici "sa ma pish pe you'll never walk alone al vostru!" dupa ce ai urlat doar "pe ei!pe ei! pe ei pe MAMA lor!" Jonson in primu rand nu cred au aceeasi mama toti si in al 2lea nu joaca nici o mama, ce-aveti cu ea??!! LAME!
4. S-a ridicat paru pe mine cand am auzit alea cateva sute de suporteri englezi cantand mai tare decat restu 20.000 de romani, dar na...aia aveau ce sa cante!
5. Vorbeam cu baietii inainte de meci, oare alora din peluza oaspetilor le-au dat bere, ca la ei e considerat aliment si pe stadioane e plin de dozatoare, dar...la noi te perchezitioneaza de brichete!
In concluzie a fost un meci frumos, si-a meritat si banii si statul in frig si ceva ploaie, doar ca oamenii care vin la meciuri mai au ceva de lucru la capitolul "intelegerea culturii sportive". FOTBALUL ESTE UN SPECTACOL, un joc cu o minge, nu tre sa-i huidui p-aia doar pentru ca nu-s de la tine din tara, boule!
UPDATE! IN PAUZA MECIULUI AM AVUT "PLACEREA" DE A ASCULTA INNAHOT SI PLAY&WIN! EXACT DE ASTA AVEAM NEVOIE ATUNCI! :|

5 comentarii:

  1. "In concluzie a fost un meci frumos"
    ce frumos a fost in vacanta...

    "Dar nu sunt vreun expert in ale sportului sa vorbesc eu despre astea, ci altceva voiam sa subliniez."
    incet-incet te corupem

    "Nu sunt mare microbist, n-am fost niciodata, fotbalul mi se pare un sport frumos, dar parca mult prea overrated."
    muzicianule, bloggere, criticule care esti tu critic

    RăspundețiȘtergere
  2. hai sa incerc sa-ti raspund:
    1. nimeni, nici macar ei. probabil n-au. pe cine pula mea intereseaza?
    2. pt ca unii n-au bani de banbu si mersul la meci e o fitza mai ieftina. ai fost pe stadion, deja tot cartieru incepe sa te respecte.
    3. tzaranu de bucuresti. p.s. johnson n-a jucat :))
    4. in general cand canta britanicii ti se ridica paru. desi sunt niste betivi ordinari, la capitolul cantat(pe stadion) sunt tatici, jos palaria.
    5. mentalitatea. la noi nu te lasa cu aparat foto la meci, sa nu cumva sa arunci cu el. nu conteaza ca poate ai tras juma de an sa-ti iei o scula pt care ai prefera sa te taie tziganii decat sa ti-l fure, sigur daca te duci pe stadion o sa-ti bagi pula-n ea de investitie si o sa arunci aparatu numai ca sa aratzi ca esti tu smecher ;)

    in concluzie:
    1. sincer, credeam ca unirea poate sa faca mai mult. cum ar fi sa scoata mingea de mai multe ori din propria poarta, dar poate sunt io hater. nu, nu poate, sigur sunt. urasc bucurestiu si imprejurimile lui :D
    2. despre fanii lui liverpool cel mai bine pot sa vorbeasca doar ei. si ei ar zice asa:
    We are the scousers
    The cocks of the north
    We hate man utd and city of course
    We only drink whisky and bottles of brown
    The Liverpool boys are in town.

    RăspundețiȘtergere
  3. `ba, citii aci.. mai du`te`n pilula mea ca n`ai crescut in carol, ai fost in titulescu, prin urmare.. scoate overrated,lame. scoate`le ca nu`ti sade

    RăspundețiȘtergere
  4. si ce ba dac`ai fost in carol esti neaparat pe "OMG" ? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ba nu-s pe OMG...dar pt overrated n-am gasit nici un cuvant potrivit in limba romana, si LAME imi place cum suna. In plus ti-a,m zis ca nu-mi cizelez prea mult exprimarea, scriu ce-mi vine in cap. Daca asta mi-a venit in cap atunci...rusine mie! te pupa fratili tau!

    RăspundețiȘtergere