vineri, 12 februarie 2010

Valentine's Gay!

Am vrut sa scriu postu asta de cand mi-am facut blogu dar am asteptat sa vina momentu si-am mai pierdut din idei. Insa treaba e cam asa:
De ce cacat se agita toata lumea ca vine "Ziua Sfantului Valentin"?? Bazaconia asta a fost inventata strict ca o strategie de marketing in vederea "prostirii prostimii". E doar un pretext pentru agentiile de turism sa vanda weekenduri la munte, pentru restaurante sa faca prajituri de cacat in forma de inimi si purcei roz, pentru tiganci sa combine trandafiri semi-ofiliti si pentru alti bisnitari care fac un ban cinstit din inele de tinichea, inimioare din cauciuc si alte balonase.
In afara de asta, e ziua cand toate pizdele incep sa aibe pretentii, chiar daca ti se rupe ca e "ziua indragostitilor la americani", ele nu sesizeaza faptu ca nu suntem americani si insista inca de pe la inceputu lunii cu "vezi ca vine ziua indragostitilor! Ce-mi iei?" Hai mai jet! Si iar fac bani aia de care vorbeam mai sus.
Sunt perfect de acord ca la noi, nici macar sarbatorile noastre nu mai au semnificatie religioasa, si sunt doar pretexte de zile libere si destrabalare, deci e ok sa imprumutam saratorile altora ca sa avem si alte motive sa ne depravam, dar Valentine's Day??? :| Nici nu bei, nici n -ai liber de la scoala sau munca...pur si simplu te obliga sa IUBESTI MAI MULT!!!
Cat de prosti sunt oamenii, cand accepta sa imprumute o zi in care se simt DATORI sa iubeasca mai mult, si nu doar, sa si investeasca timp si bani sa demonstreze asta, sau macar sa lase impresia.
Imaginati-va mecanicu de locomotiva de marfar, cam betiv, pentru care nevasta e doar bucatareasca, ca mai da o buca la femeia de serviciu dintr-o halta unde are el manevra; ei bine asta pe 14 februarie o sa vina acasa aranjat, ferchezuit, cu un buchet de trandafiri si o sa-si scoata nevasta la restaurant, dupa ce a batut-o saptamanal tot anu! Fix pula!!!
Mai sunt si pasaricile alea frustrate, care intra in depresie ca sunt singure de ziua indragostitilor, dar aici e un subiect mai delicat, pentru care pastrez un articol anu viitor pe vremea asta.
Nu vreau s-o ard ipocrit in vre-un fel, ca mi-am facut eu blog acu si-s teribilist, dar de cand ma stiu, chiar daca eram combinat(chimic) sau nu, n-am sarbatorit niciodata ziua asta, de obicei ieseam cu o buna prietena d-a mea la un ceai si discutam problema , ca si ea era mai "anti-" ca mine. AAA..si in ultimii 2 ani am scos 2 piese de dragoste feat. chopo, chiar de Valentine's:
2008 "InTeam"

Asculta mai multe audio Muzica

2009 "Barbati"

Asculta mai multe audio Muzica

7 comentarii:

  1. Ai mare dreptate, pacat ca multi sunt inca sub papuc.. melodiile sunt perfecte pe tema asta.. numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit un om normal!!!
    Ce sa zic si eu am aceiasi parere...daca iubesti..iubesti si gata, iubesti in fiecare zi si atat, fara prea multa filosofie si nu ti trebuie o zi speciala..pt asta..o zi in care investeti o suma de bani (pt ca TREBUIE)si te prefaci ca esti partenerul ideal si ca vai..doamnee suntem cel mai tare cuplu..in fine!
    Bravo de articol..si poat efacem chestia aia cu anti valentines gay:))

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte adevarat postul....prea tari melodiile :X "dam la buci noi dam dam la buci"

    RăspundețiȘtergere
  4. Unii ne condamna pe motiv ca nu suntem rigizi si ca nu e nimic rau in a imprumuta sarbatori " de pe ici de pi'colo " :)). Eu zic sa le-mprumute ei si sa ne lase pe noi asa involuati cu Dragobetele nostru. Si cand ii vezi ca se plang " nu e bani !!!". Pai "nu e bani", de o carte ..dar bani ptr evenimente gen " Sf Valentin " se gasesc mereu...si vorba ta mai face si romanu' si tiganu' un ban cinstit :)). Hai ca m-ai facut za zambesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. :D am scris " mai face si romanu' si tiganu' " mdeeaa ..mea culpa :-s .... "mai FAC si romanu' si tiganu' " ( pffiuu ..pe principiul : mama ei de gramatica !") scuzeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  6. deci da. misto spus....de adaugat totusi, de ce sa astept o zi anume din an pentru a-mi demonstra sentimentele mai mult sau mai putin umane sau sincere cand pot sa o fac in fiecare zi din an..sau din cand in cand macar.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma, e ok in mare sarbatoarea...sa analizam atitudinea oamenilor si ce castiga/pierd de pe urma ei:
    -Nu ii intereseaza sarbatoarea si o ignora total (tu, cei care au comentat, eu...si prietena mea din fericire:)) => nu ii incurca cu nimic, doar ii amuza cel mult.
    -Cei care cred ca trebuie sa isi cinsteasca perechea cu ocazia asta => sunt fericiti ca se imbraca si ea frumos si se simt bine si ies la un Cico diseara si se plimba "pa centru". Deci au numai de castigat in lumea lor mica si trista(pt noi).
    -Cei care fac bani de pe urma ei => fac si ei un ban cinstit la umra urmei, nimeni nu te obliga sa iei flori daca nu vrei, daca le iei ca sa nu se supere "ea" inseamna ca aveti probleme de comunicare.

    Per total...daca nu mi-ar pune mese cu papitoaie in drum sa ma incurce si nu ar fi toate barurile rezervate seara...nu m-ar deranja. Dar nici asa nu mare deranj, lasa sa fie si ei bucurosi :)

    RăspundețiȘtergere