miercuri, 17 februarie 2010

Reducere la moarte

M-am lasat de fumat dupa Revelion. I-am convins si pe colegii mei de camera sa se lase...si primele saptamani au fost marfa rau...ca ne incurajam unu pe altu. Principalu motiv a fost scoru care depasise 10 lei, care parea limita bunului simt. Dar usor-usor baietii au inceput sa-si ia tigari. Motivu: "Stam in Regie frate, inca sunt tigari la juma' de pret!" Eu cred ca bazaconiile alea de campanii anti-tutun ar trebui sa se adreseze in special tinerilor, care poate mai au sanse. Atunci de ce mortilor aceleasi companii care pun poze horror pe pachete ca sa ne transmita un ASA NU! trimit turmele alea de pasarici fix in mijlocu studentiei! Cred ca ideea e sa cumparam cate 2 pachete cu poze diferite, sa observam ca in afara faptului ca nu o sa ni se mai scoale, daca mai fumam si al 2lea pachet o sa ne transformam intr-un fel de cimpoi, cu mustata si un saculet roshu la gat. Si astfel o sa ne transmita mai pronuntat mesajul acesta extremist si o sa ne convinga sa ne lasam.

4 comentarii:

  1. `Ce tigari fumati de obicei?` "aaa...ce tigari imi dai? marlboro? da, marlboro filter plus fumez, fu-tu-ti mortii matii de ingeras corporatist cu aspiratii de asistant manager. curvo. "

    RăspundețiȘtergere
  2. iar ma faci sa zambesc. imi amintesc ( fara nostalgie ) de vremurile'n care ma bateai la cap sa ma las de fumat...au trecut vreo 4 ani ( sa nu zic 4 juma ), ani in care m-am lasat de fumat de "n" ori. cat despre pret ai perfecta dreptate, ptr buzunarul unui student chiar s-a depasit limita bunului simt..si totusi nimic nu se compara cu o cafea buna si o tigara dimineata inainte sa plec la facultate.

    RăspundețiȘtergere
  3. al draq catarsis, ar trebui sa-ti urasti viata ca sa te lasi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mare dreptate ai Zambet...(tigara+cafea=dimineata perfecta)
    Poti sa fumezi si sa mori la o suta de ani sau sa fi un sfant si sa mori intr-un accident stupid...
    eu zic sa nu-ti mai propui sa te lasi, ca oricum o sa vina de la sine...asa e mintea nostra..atunci cand nu avem voie la ceva..incepe sa ne placa...ale dracu' de fructe interzise..ce ne mai plac la toti (A nu se intelege ca eu promovez fumatul:))

    RăspundețiȘtergere