luni, 1 februarie 2010

Ce face romanu pe internet?


In demersurile mele pentru a-mi pune la punct blogu', in care mn-am implicat foarte activ in ultimele 12 ore, am aflat de la un prieten blogger(vedeti,doar 12 ore,mai am putin si o sa cunosc si hackeri)ca tre sa intru pe trafic.ro ca sa vad cati oameni imi viziteaza blogu.
N-am reusit sa rezolv problema asta fiindca ma costa 10 euro de care momentan nu dispun, sau nu-s disponibil sa-i investesc in directia asta, in schimb am vazut clasamentul cu cele mai citite siteuri din .ro, de unde am tras niste concluzii.
Locul 1-varianta online a publicatiei culturale si profund educative www.cancan.ro unde "stirile senzationale" despre Botezatu care uimitor "nu e ghei", Bendeac care a fost SURPINS la film in mall miercurea(nimeni nu s-ar fi asteptat la asta vreodata)si liste de preturi la silicoane si colagenu' pitipoancelor semianalfabete, mai nou supranumite "vedete TV". Dupa ce se documenteaza intens pentru a avea subiecte de dezbatut diseara in fata blocului "la samantza", cetateanul mioritic isi aduce aminte ca ar bea si o bere dar n-are bani...asa ca trece la:
Locul 2- www.ejobs.ro Cum de munca se gaseste greu, e criza deci bani putini, toata lumea se inghesuie pe net sa-si gaseasca "servici". Dupa ce isi trimite siviu saracacios la cat mai multe oferte, majoritatea pentru munca fizico-intelectuala peste hotar se gandeste ca "pana la suna aia are nevoie de ceva bani" asa ca trece la:
Locul 3- www.okazii.ro ca doar pula mea, ne plac ofertele si chilipirurile si profitam maxim de ele. Deci ia sa vedem ce nu-mi mai trebuie de prin casa sa ii fac o poza cu telefonu si sa il pun aci la licitatie poate gasesc vreun gushter sa puna botu la inutilitatile mele. Si poate gasim si inutilitatile altora la pret bun ca sa le combinam noi mai departe
Depasind podiumul nu prea mai e loc de comentarii, de fapt ar mai fi da nici nu mai am chef!
M-au ingrijorat totusi si cifrele prezentate in statistici pt acest top3:

2 comentarii:

  1. Daca vrei sa masori traficul, inscrie-ti blogul pe www.wta.ro E bunicel si e si gratis:))

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-am facut pe sitemeter ala..mi-a dat un prieten linku si intr-adevar e gratis si are niste statistici bune...bafta

    RăspundețiȘtergere